Monday 20 December 2010

Lina Istriku curang

Istriku curang

Lina, yang berumur 26 thn, juga sangat dekat dgn istriku, Winda. Mereka hampir tiap hari ... "Mas curang ... Lina udah telanjang tapi Mas belum buka celana dalamnya.Ketika Istriku Menjadi Budak Seks Bosku " Terlanjur di pelukan . Binalnya Istriku " Lawak - Curang 31/07/2009 9:40:51 " Pacar Kakakku ..

Aku bekerja di sebuah syarikat swasta di petaling jaya. Umur 26 tahun. Sudah 3 tahun berumahtangga, hidup kami mewah..soal wang tidak menjadi perkiraan, tapi masih belum dikurniakan cahaya mata. Aku dan suami telah puas beriktiar cara tradisional sebelum kami membuat pemeriksaan doktor. Akhirnya suamiku disahkan tidak subur walaupun zakarnya berfungsi dengan normal(cukup besar- 6 1/4 inci, dan keras serta banyak air maninya bila terpancut) namun benihnya tak subur. Perkara ini kami rahsiakan dari keluarga atas permintaan suamiku.

Suamiku mengalami tekanan bila ibu bapanya mula menanyakan bila mereka akan menimang cucu hasil perkahwinan satu-satunya anak mereka itu. Aku juga teringinkan anak..tapi apakan daya. Suamiku tidak mahu mengambil anak angkat kerana kekurangan dirinya akan diketahui.

Pada suatu malam, suamiku membuat cadangan yang mengejutkan aku, dia mencadangkan aku tidur dengan lelaki lain untuk hamil. Aku membangkang cadangan itu sekeras-kerasnya

No comments:

Post a Comment